Activities

3015 Activities match your search:
Sept. 5, 2019, 11:01 p.m.
purerowomance

I got Nana today and,,, just full on sobbed tbh. She’s so pretty aaaaa

Sept. 6, 2019, 12:18 a.m.
Jack

Just remembered I had an account for this site so uhhh hi I’m Jack I’m a huge SuzuhoP and I think the perm SSRs of a lot of unpopular idols totally outdo the Lims and CinFes SSRs of popular idols. That about covers it.

Sept. 7, 2019, 9:55 p.m.
midwinterfires

A divine blessing.

Sept. 3, 2019, 5:42 p.m.
TovarishTony

Just hours after lim ticketing onsen Karen, the gacha just gave me her cinfes like she loves me so much after a year of salt on not getting her lim2 from the free pulls. It feels so overwhelming considering I just recently got Karen's EXQ swimsuit figure too.

Sept. 1, 2019, 6:19 a.m.
KKMTC

I don't like redesign M+ chart to played more trickier. Original chart itself is fine and funride.

Sept. 4, 2019, 4:07 p.m.
Yume-chan

I love free gatcha♡♡

Sept. 2, 2019, 10:52 a.m.
Vaenny

Live 2D cards... But not enough gems...

Aug. 3, 2019, 4:05 a.m.
Vaenny

Grand live is hell. That is all.

Sept. 10, 2018, 12:33 a.m.
Allicat

Hi everybody! My name is alli c: you may know me as allicat from bandori party. Its nice to meet you all. I honestly know nothing about idol master, but i downloaded cinderella stage about an hour ago. Its kinda hard but pretty fun! Idk any songs rly tbh, but i do like trinity field. I dont have a best girl as idk any of the girls, but if they’re anything like kasumi or honoka, i’ll probably like them. Id love any tips or useful tutorials/translations as to how to properly play the game too if anybody can help me! Btw, i scouted using the free pull. Is this a decent pull? I love the blue haired girl’s design! She kinda reminds me of kanon

Aug. 19, 2019, 5:58 p.m.
TovarishTony

There goes my F2P status in Mirishita where it ended with a limited suptix especially when the 765 Pro AllStar commus were announced and fallen into Kotoha with her FES. I've been struggling to get back to Deresute since Mirishita's anniversary despite I still regularly play it because of the recent event songs of the latter being so good. Its just I really hope better songs will come to the former so I could get my motivation back and hopefully anniversary better not be a carnival or atleast have the event type tweaked incase its a carnival.

Aug. 1, 2019, 12:16 p.m.
db0

Cinderella Producers is a free and open community, made by fans and for fans 💕 Its high monthly server cost make it only able to exist thanks for the generous support of donators who support us monthly. To thank you for your generosity, we give away a limited badge every month to all our donators. This month's limited badge features Otokura Yuuki 🏖☀️ Do you want it? Join our Patreon now: you get goodies AND you support your favorite community 💕 Yay! # → https://patreon.com/db0company